Sommarlov!

Hej!!

Nu har jag sommarlov och har åkt till Göteborg där jag kommer spendera den mesta tiden de kommande tre månaderna. Jag har en massa planerat i sommar:
- Åka till Varberg på Alex klasskompis fest
- Åka till Karlskrona och fira midsommar och Alex föräldrar som fyller år
- Åka till Berlin för att se Radiohead!! Sjukt taggad!!
- Göra (minst) ett fotojobb
- Jobba i Varberg
- Gå på Way Out West
- Övningsköra massor

Och när jag inte håller på med det här kommer jag gå på Colors, grilla, bada, picknicka, hänga i perker, träffa vänner och allt annat sånt där man måste passa på att göra under sommaren. Har en känsla av att det kommer bli fett!

Nu: En bild på Bezzie när hon somnade vid pappas fötter




Under veckan kommer det komma upp lite bilder från första sommarlovsdagen, eurovisiontittande och en tackfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0