Fotograf Anneli Andersson

Hej!
Sedan sist har det hänt en massa saker:
- Jag och Alex var på Lunds humorfestival och såg Grotesco. De var jättedåliga och inte alls förberedda och konceptet var inte bra. Menmen.
- Börjat skolan, och vår nya kurs PR makt och medier satte igång direkt utan mjukstart med en hemtenta att lämna in till nästa vecka.
- Shoppat i Malmö med Alex
- Blivit officiell fotoförman på Wermlands.
- Startat upp mitt företag: Fotograf Anneli Andersson. Imorgon har jag mitt första jobb: Att fota styrelsen i Centerpartiets ungdomsförbund. Kommer bli lite nervöst men mest jätteroligt! Snart kommer det upp en ordentlig hemsida också.
 
 
 
Imorgon är det också premiär för Wermlands nya klubb Tidsmaskinen som imorgon har 60-talstema. Där ska jag springa runt och fota, för att sedan skriva ut bilderna när det börja närma sig stängningsdags så att man kan köpa bilderna (redigerade i 60-talsstil) när man hämtar ut sin jacka i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0