Holgor!

Blev så glad när jag hittade en bra fotobutik i Santa Barbara. Gick runt och klämde på alla studioblixtar, fotopapper och filmer hehehe. Diskuterade olika typer av film med personalen och fick vara mitt sanna fotonörds-jag. Önskar att vi hade ett labb på skolan, men enligt någon konsttjej i min kurs sa att det inte finns längre. Nåväl, får hålla mig tills jag är tillbaka i Svea rike.
 
Börjar med rullen som är exponerad i Sverige!
 
Fanny och Sofia på vår sista korridorsfest innan sommaren och alla åkte hem och jag blev kanonfull. + En bild jag tydligen råkat ta på mitt fönster?
 
 
Andreas och Fanny samma kväll, på Helsingkrona nation. Vet inte riktigt vem den röda tjejen är och minns inte att jag tagit bilden? Älskar att ta analoga fyllebilder, borde göra det oftare haha.
 
 
Nu blir det episka Göteborgsporrbilder från min episka Göteborgsvecka innan jag åkte, där jag träffade alla de bästa människorna, var på de bästa och mest göteborgska ställena, åt den bästa maten på mina favoritrestauranger och gick till de bästa barerna i stan. Typ så. Här: En av de bästa människorna på ett av de bästa ställena, Skansen krona.
 
 
Utsiken över gbg <3
 
 
Dubbelexponerad 180 graders bild såklart
 
 
Skansen
 
 
En dubbel på det med
 
 
Johanna/skans
 
 
Och Linné
 
 
Åh kära kära skans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0