Frankrike II

En annan dag bestämde vi oss för att åka på utflykt!
Till Sete närmare bestämt. Där hittade vi den här megafina fyren. Är ju lite kär i fyrar.
 
 
Den var dessvärre privatägd och man fick inte gå upp i den.
 
 
Men vi var glada ändå!
 
 
<3
 
 
En kille som lapar lite sol
 
 
Dagen innan jag skulle åka hem åkte vi till Marseille, eftersom att mitt flyg gick därifrån tidigt på morgonen därefter. Här äter vi skaldjurspasta omnomnom
 
 
Hittade den här fina basilikan högst uppe på ett berg!
 
 
 
 
 
Och nu kommer en massa utsiktsbilder och metaturistfoton.
 
 
Inne i kyrkan
 
 
Taket! Hur fint som helst.
 
 
Metaturism
 
 
Beundrar
 
 
Så himla stor stad?!
 
 
Gulliga hus. Sen dog min kamera och jag åkte hem till hamburgarnas land igen.
 
 
Andra bra saker vi gjorde men som kameran inte fick följa med på: Gick på fotoutställning av Linda McCartney, vilket vi kom på var en perfekt kombination av min fotonördighet och Alex beatlesnördighet, drack megagoda drinkar på en av världens finaste drinkbarer, hängde och åt schweizisk middag med Alex kompisar, såg Her, åt chevrehamburgare, åt ost och drack vin, åt baguetter och lite annat skoj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0